12:58

Japan kimono

Już jakiś czas szukałam idealnego kimona. Z pomocą przyszedł mi H&M i niesamowite krótkie kimono na dziale z przecenami. Długo się nie zastanawiałam i nie żałuję. Jestem nim totalnie zauroczona.  Oczywiście to westia gustu, komuś może się nie podobać, ale dla mnie jest to coś oryginalnego i na chwilę obecną nikogo na ulicy w takim cudzie nie widziałam.













Mogłabym zamieszkać w Zielonej Górze...
kimono - H&M
top - nn
spodenki - sh
naszyjnik - Auchan
okulary - Biedronka

No i jak Zielona Góra no to wiadomo jakiś koktajl musi być :)
Deser z Grycana - niebo w gębie !


12 komentarzy:

  1. super kimono i naszyjnik! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz !

    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zostać moja stylistką - z przyjemnością wskoczyłabym w każdy ze skomponowanych przez Ciebie strojów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z milszych komentarzy jakie dostałam, dziękuję ;*

      Usuń
  4. wow!
    ale świetne kimono i szorty!
    genialnie wyglądasz!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kimono :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne to kimono :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger