11:12

Rainbow after rain

Jak miło, ze dziś piątek, prawda ? Tak bardzo chciałam tu napisać i coś dodać :) Jedyne czego mi brakowało, to porządnych zdjęć. W niedzielę byłam z przyjaciółką na sesji zdjęciowej. Myślę, że to dobra okazja aby i tutaj coś pokazać. Chcę rozwiać wątpliwości na temat poprzedniego posta. Dostałam dużo komentarzy (za co strasznie dziękuję), że mam jakże świetną bluzkę, ale ale...to jest bluza ! Tak więc sądzę iż to jeszcze lepiej :) Nie wierzycie ? Proszę bardzo dzisiaj moja kochana bluza w troszeczkę innym wydaniu.  Szkoda, że Pani Fotograf nie może mi towarzyszyć przy robieniu zdjęć każdego outfitu, bo musicie przyznać, ze wyszło jej to genialnie ! :)









 
Fot. Kornelia Nenycz
bluza, torebka - sh
rajtuzy, spodenki, kurtka - nn
buty - deichman

Zapraszam również do odwiedzin na :




67 komentarzy:

  1. no hej piękna, uwielbiam Cię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły bardzo porządnie. :> i wyglądasz na nich urokliwie, szczególnie zachwycił mnie ostatni portret *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak bluza + torebka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam kilka wcześniejszych postów i bardzo podoba mi się twój styl :) bardzo kobiecy a zarazem trochę luźny :D genialne, wyraźne zdjęcia!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śliczną dziewczyną i masz bardzo fajny styl:0 będę zaglądać tutaj częściej:*:*:* obserwuję i zapraszam do siebie www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, jesteś prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bluza jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Zdjęcia sa piekne. Cudowne wlosy! :OO

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudnie:) zapraszam do mnie http://jestemvanessa.blogspot.com/ :) mam nadzieję, że też Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Masz ciekawe ubrania i niesamowity styl! Tak 3maj :D
    Śliczne masz włoski ^.^

    Zapraszam do siebie:

    http://floweryblog.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochana w Twoich outfit'ach i urodzie po same uszy! *.*
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i myslalam ze dowiem sie gdzie kupilas bluzke, a widze ze to sh :) Naprawde znowu potwierdza sie teoria, że w sh mozna dostac perełki :) Poza tym piękne masz stylizacje, i jestes bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie !

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :)
    Masz piękną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteś ładna :) można się na ciebie patrzeć i patrzeć :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia a outfit super ;) Love it <3
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz;) ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  19. AMAZING LOOk I want this lovely t-shirt!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jestes sliczna ;)
    wygladasz cudownie ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny print na bluzce.
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz piękne oczęta! :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś przepiękna ! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna bluza i to jeszcze z sh, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał !
    Bluzka jest b . ładna ..
    A ty fotogeniczna + masz dobrego fotografa ; )

    Obserwuję .
    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ty jesteś sliczna! przepiękne zdjęcia:)
    bardzo ciekawy blog, dołączam się do obserwatorów:)

    zapraszam też do mnie http://majamoranska.blogspot.ie/
    xox

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog:)

    obserwujemy?

    http://poower-puff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz naprawdę ładną twarz, oczy i włosy. Jesteś po prostu piękna ^^.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo, szkoda, nawet wielka szkoda, że Pani fotograf nie może Ci cały czas towarzyszyć, bo zdjęcia bardzo mi się podobają, ostatnie najlepsze. Piękna z Ciebie dziewczyna! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oby Pani fotograf jak najczęściej była przy tworzeniu outfitów, bo zdjęcia masz przepiękne! Sama zresztą jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super wyglądasz :))

    http://www.mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś prześliczna i niebywale fotogeniczna ! twoje usta, włosy, wszystko idealnie się komponuje! do tego świetne stylizacje i tworzy się genialna całość. pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakaś ty ładna:) masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow amazing pictures
    I love the lights and you are so beautiful
    Perfect hair <3


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajnie wyglądasz ;) jesteś bardzo ładna !
    podoba mi się Twój blog, więc z chęcią będę obserwować ;)
    pozdrawiam http://girll-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jak masz świetną koszulkę :) Całość jest wspaniałą !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne masz rajtuzy ;)
    Ogólnie ciekawa stylizacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. znalazłam przez przypadek Twojego bloga, bardzo ciekawy i zaczynam obserwować - zapraszam również do mnie sickcreativemind.blogspot.com
    Odnośnie bluzki motyw czaszki super

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega bluzka *.* ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale masz delikatną buźkę ;)!
    piękna jesteś ej :D)!

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawy look :) bluzka <3 :) dziękuję za odwiedziny :) obserwuję!

    Zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia! ale masz wspaniałe usta haha :D!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć, niedawno zaczęłam przygodę z blogspotem, mam nadzieję, że wpadniesz ;)
    Serdecznie zapraszam ;)
    -----> http://leeeal.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. sliczny strój torebka bomba :P
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  45. bluza i buty są powalające!<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz ślicznie ! :)
    będę zaglądała częściej! podoba mi się Twój blog ;*
    zaobserwowałam i lajknęłam :) ;*
    buzaki ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jej... Jakaś Ty śliczna *o*
    a bluza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz wyjątkową urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piekne zdjęcia, a Ty jestes sliczna. Super bluza, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jej, masz bardzo ciekawy tym urody :)

    OdpowiedzUsuń
  52. You are so beautiful

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  53. No i co tu można więcej powiedzieć...PIĘKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. jesteś bardzo ładna ! super blog:D
    zapraszam do mnie http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. pięknie;)
    jesteś prześliczna!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne , śliczne ,śliczne ! ; D


    http://foreverpromisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger