10:45

Glasses

Jak już pisałam w jednym w postów (KLIK) pokochałam pasiaste spodnie na które mam tak wiele pomysłów. Nie mogę się doczekać aż wykorzystam je gdy tylko przyjdą chłodniejsze dni. Szcególnie, że te z dzisiejszego wpisu upolowałam na przecenach za 20zł ! Grzechem byłoby ich sie wziąć. Są bardziej przylegające niż te szare, ale chyba lubię je jeszcze bardziej. Dajcie znać co myślicie o dzisiejszej odsłonie.







t-shirt, spodnie - sinsay
kurtka - sh/levis
okulary - forever 21
buty - deichmann

Więcej na :

SNAPCHAT : olashion

72 komentarze:

  1. Bardzo zgrany zestaw :) Super cena na te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :D a spodnie - mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super! dobry łup, ale te szare to są zdecydowanie cudowniejsze! piękne okulary i pomadka - co to, zdradź mi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 2 dyszki, aż żal byloby ich nie brać- świetne są :)
    teraz nieźle można się obłowić na wyprzedażach, czasem warto czekać :D

    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja :) Przyznam, że takie okulary bardzo ciężko dobrać - świetnie to zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie no i ta cena ...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie.Bardzo stylowy i ciekawy outfit.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku naprawdę ślicznie! :o
    Obserwuję również, buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, uwielbiam te okulary!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie połączenia! bosko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Calosc ma cos w sobie, łącznie z okularkami wlasnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w takich stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz w nich swietnie - i ogolem stylizacja mega! Lecz ja w pasiastych jakoś się nie widze bardzo :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so cute in that look..
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jesteś prześliczna! Super look, okulary go świetnie uzupełniają:) Obserwuję i mam nadzieję, że ty też! xx
    Zapraszam na mój nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna :D Masz piękne włosy :*
    Świetne ciuchy :D Kurteczka mega <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega są te spodnie! Sama chętnie bym takie ubrała :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie ciekawe i ta cena, to już powód do ich zakupu! Trochę mi się nie zgrywają z tym topem, ale to tylko moja delikatna uwaga i kwestia gustu. Sama góra jest świetna i te okulary idealnie podkreślają Twoją urodę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobała mi się twoja pomadka na ustach :) Stylizacja również ma ciekawą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie bardzo mi się podobają. Masz oko dobierając stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam i obejrzałam sporo twoich postów, jesteś mega śliczna i fajnie piszesz posty ;*
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i super stylówka. Uwielbiam takie połączenia, najlepiej też się w nich czuję. Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są te spodnie!:) Miałam kiedyś pasiaste biało czarne - były swego czasu modne i wszystkie dziewczyny je miały:D Moje serce skradły Twoje okulary!

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw świetny :) spodnie niesamowicie mi się podobają :) gratuluję takiej zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w zdjeciach, tak samo w stylizacji, a te spodnie wyglądają świetnie *.*
    Obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka Ty jesteś śliczna! :) No i ta kurtka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super są te pasiaste spodnie, może nie mój kolor bo staram się unikać czarnego ale na tobie ślicznie wyglądają :) No i oczywiście trafiłaś na bardzo fajną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny look, podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie w paski średnio mi się podobają ale górna część stylizacji jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyglądasz. Świetna kurtka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne te spodnie! :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę ładna stylizacja!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja! spodnie idealnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Troszkę nie mój styl, ale ty wyglądasz w tym pięknie. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Woow ale pięknie wyglądasz :) Połączenie tej koszulki i katany jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurcze super stylizacja!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie wygladasz;)
    pink--place.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Okulary nie w moim guście, ale koszulka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. T-shirt swietny!
    Obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja :)
    Obserwuje :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna stylizacja :)
    Obserwuje :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale jesteś piękna! Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovely post dear ♥
    I'm following you #388, would you like to follow me back, I would be glad? :)
    My BLOG: www.limitededitionlady.com
    New post: http://limitededitionlady.blogspot.rs/2017/07/idealna-paleta-senki-za-leto-aura.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Poważnie dałaś za nie tylko 20 zł?! są świetne! bardzo klimatyczne.

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! #389
    Would you like to follow me back, I would be glad. ^^
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne są te okulary i świetnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuje takze :) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. masz taką urodę, że chyba większość okularów będzie Ci pasować.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  53. You look stunning! *_*
    I like your outfit a lot, especially that jacket :)
    Would you like to follow each other ? Let me know: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I blog quite often and I genuinely thank you for your content.
    This great article has truly peaked my interest. I'm going
    to book mark your site and keep checking for new details about once a
    week. I opted in for your RSS feed as well.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam bardzo podobne spodnie, nieco luźniejsze, granatowe z bershki, bardzo je lubie :) Podoba mi się twoja stylizacja, z chęcią dodaję do obserwowanych x

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Spodnie bardzo ładne i do wielu stylizacji będą pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  58. What a nice printed t-shirt is this that she had wear in it.Le tote Coupon

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger