11:43

Classic

Nie mogę uwolnić się od klasycznych kolorów jakimi są czerń, biel oraz szarość. Dobrzę czuję się w takich odcieniach, ale nie będę ukrywać, że czasami brakuję mi jeszcze jakiegoś mocnego koloru w stylizacjach.

Nie będę ukrywać, że w zdjęciach na bloga bardzo liczy się dla mnie fotografowane miejsce. Dzisiaj czas na Wrocław oraz Halę Stulecia. Jestem totalnie zakochana w tym mieście i nie mogę się już doczekać aż za rok się tam przeprowadzę. Jakie jest wasze ulubione miasto w Polsce ?

Koniecznie dajcie też znać co myślicie o nowym wyglądzie bloga. Mnie ciężko się przyzwyczaić, ale wiem, że zmiany są ważne.

bluzka, chocker - stradivarius
swetrek - nn
spodnie - h&m
buty - deichmann
torebka - c&a
okulary - zaful

WIĘCEJ NA :


SNAPCHAT : olashion



67 komentarzy:

  1. Jak weszłam na Twojego bloga to byłam w lekkim szoku, ale bardzo mi się podoba! Jest świeżo, pomysłowo i z charakterem, więc zmiany na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takim zestawie
    Bardzo podoba mi się ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mało widziałam, ale lubię naszą ZG i Poznań :) piękne zdjęcia, outfit też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są przecudowne, do twarzy Ci w nich. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z chęcią noszę klasyczne kolory :) Są zdecydowanie moimi ulubionymi!
    KLIK: 8.01

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie rewelacja! wygoda na pierwszym miejscu! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zestawy! świetnie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergola cudowne miejsce do robienia sesji zdjęciowych. Bardzo ładny blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Też najczęściej wybieram klasyczne kolory, najlepiej się w nich czuję. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam WrocLOVE <3 studiowałam tam, a teraz mieszka siostra, więc dosyć często nadal tam bywam :)

    świetnie wyglądasz kochana :)
    i piękne pazurrrrki dostrzegłam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna. Naprawde swietny zestaw! Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pozoru zestaw taki zwykły ale prezentuje się super ! Podoba mi się sweterek

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek robi robotę w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torebka!


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :-) Sweter - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie są okulary z zaful, mam już 3 pary i szczerze polecam
    Tło zawsze ma znaczenie, dodaje urok fotografiom!

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzy lata mieszkałam we Wrocławiu! Piękne miasto<3

    Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie dłuższe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice outfit doll, I really like it ♥

    www.bebagottel.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie codzienne zestawy :) boskie okulary!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie wiem, jak wyglądał blog wcześniej, bo pierwszy raz u Ciebie jestem. Ale mi się naprawdę podoba ;) Świeżo, kobieco, wiosennie!

    Kochana, masz boskie włosy! Stylizacja również zachwyca! Mam dokładnie tak samo z tymi kolorami. Byłam kilka razy we Wrocławiu i z tego, co pamiętam, będziesz miała masę pięknych miesjc na zdjęcia ;)

    Obserwuję i czekam na więcej!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak wyglądał poprzedni wzór bloga, ale ten bardzo mi się podoba!:) Ja również nie mogę uwolnić się od tych klasycznych, trzech kolorów, ponieważ mam wrażenie, że inne kolory już zupełnie do mnie nie pasują. Świetne okulary!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog elegancki, świeży, młodzieżowy, dopracowany w każdym szczególe - gratuluję! Czerń to też mój ulubiony kolor, choć często szaleję z kolorami. A Wrocław to bajka. Dobry wybór na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz. Bardzo lubię jak moja Żona ubiera się w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. What a pretty casual look dear! Your sunglasses are amazing! <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  26. Wrocław!... 4 lata liceum..Achhh :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosta, lecz świetna sylizacja!

    Ja mam kumpelę, którą poznałam 10 lat temu przez internet i dalej utrzymujemy kontakt :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja! a w butach się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie Wrocław jest moim ulubionym miastem, co chyba bardzo widać po moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje trzy ulubione kolory to czarny,szary i biały :) Kolejność nie jest przypadkowa ;). Także twoja stylizacja jest bardzo w moim guście, ale przede wszystkim wyglądasz świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny i prosty outfit. Świetne okulary i cardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful outfit and you've a beautiful blog! Would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne, proste zestawienie - w moim guście! :)
    PS. Cudowne masz włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny kolor włosów! Podoba mi się, że proponujesz stylizacje, które sama z chęcią bym wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Klasyka zawsze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz rację, miejsce odgrywa kluczową rolę w doborze do stylizacji. Bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pochodzę z Wrocławia i często tu bywam (właśnie z niego wyjeżdżam) ale od 16 lat mieszkam w Warszawie. I niestety nie rozumiem wszelkich zachwytów nad miastem nad Odrą :D może ma swój urok, ale mnie tak nie pociąga, wolę stolicę ;) stylizacja bardzo udana! Również stawiam na klasykę, ona zawsze się obroni :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Boska stylizacja! Wyglądasz przepięknie, a jednocześnie nie jest to wszystko przesadzone jak na wyjście na imprezę z gwiazdami. Na pewno zainspiruje sie twoim lookiem ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna, delikatna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny zestaw,
    miłego długiego weekendu.
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  43. Klasyk w świetnym wydaniu! Pięknie <3
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna, niewymuszona stylizacja! Bardzo lubię szary kolor, ale nie każdemu jest w nim do twarzy. Ty wyglądasz w nim cudownie! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  45. classic and cool ;) amazing post :*

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie się prezentujesz <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne zdjęcia, jesteś naprawdę bardzo fotogeniczna, stylizacja rewelacyjna. Zakochałam się w twoich włosach! Obserwuję.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też uwielbiam Wrocław! Spędzam w nim bardzo dużo czasu, szczególnie na fontannach obok miejsca Twoich zdjęć :) Również przeprowadzam się tam za rok, a teraz mam 60km więc mogę często tam bywać :) Zdjęcia i stylizacja utrzymana w tonach które lubię najbardziej!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. jestem zachwycona tą stylizacją - wyglądasz zjawiskowo - wszystko współgra ze sobą perfekcyjnie! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie wyglądasz! Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Halo Halo czekamy na nowości :D :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nowy design bloga jest piękny! :) A miejsce na zdjęcia jest super - jak z Pinteresta. 😁

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam takie swetry, ale to nie dla mojej sylwetki, niestety

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się okulary, są boskie!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/my-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Love your style girl..You gice very subtle and soothing vibe.
    Love
    Nistha
    https://www.fashionistha.com/work-in-style/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawieniu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  57. prosta, ale bardzo fajna stylizacja, podoba mi się sweterek! no i okulary, mam takie same :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super stylizacja, ale najbardziej podobają mi się okulary - sztos!
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger