05:28

It's cold outside / Wyniki rozdania

No i przyszła zima... Jak dla mnie najgorsza pora roku. Za tydzień mam ferie, które pewie spędze pod kocem, bo nie zamierzam marznąć i tonąć w śniegu. Moje posty wstawiam i tak dosyć rzadko, ale w taką pogodę mam usprawiedliwienie ;) Oby do wiosny ! Dzisiaj mam dla Was pare zimowych fotek ( tak, ja w czapce hahaha) i wyniki rozdania z SammyDress.






Nie ukrywam, było zimno, zdjecia robione w 5 min, wybaczcie :)

Przyszedł czas na wyniki... 
Rozdanie wygrywa Polish Belieber !
Gratuluję. Proszę zgłoś się do mnie w ciągu 3 dni drogą mailową.
Jeżeli nie dostanę żadnej odpowiedzi to losowanie powtórzę w środę.
Trzymajcie się ciepło :*




15 komentarzy:

  1. pierścionek śliczny <3 +bez urazy, ale ujednoliciłabym kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz bluzkę i kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja!
    Świetnie Ci w czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka mi się bardzo podoba ! :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny look!:)
    + bardzo fajnie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna kurtka!
    poklikasz w linki w ost. poście i bannery po prawej? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana przeuroczo wyglądasz w tej czapie z pomponem :) A marmurkową katankę z chęcią bym Ci skradła, jest czadowa! Świetnie w niej wyglądasz :) Udanych ferii :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się niestety ferie już kończą :c
    Kapitalna kurtka. Zmarzłaś bardzo na zdjęciach? : >
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger