15:00

Last days of summer

Zmiany na moim blogu przychodzą małymi krokami. Staram się póki mam sporo wolnego czasu, bo już za pare tygodni to się zmieni. Mój szał na kimono trwa. Widząc promocje na różnego rodzaju "szlafroczki" w dziale F&F oszalałam. W domu mój entuzjazm trochę osłabł, bo rzeczywiście materiał oraz faktura sprawiają wrażenie letniego szlafroka, w którym popija się poranną kawę.
Jednak hasając sobie po chodniku przekonałam się do tego wdzianka.
Co do włosów... starałam się je uratować prostownicą, bo poszłam spać w mokrych i nierozczesanych włosach spętych w koka ( nigdy więcej !). Jak widać nie wyglądają zbyt korzystnie, ale zrobiłam co w mojej mocy. Natomiast dla fanów moich odrostów, które są szczególnie widoczne na tych zdjęciach mam przykrą wiadomość... w tym tygodniu ide do fryzjera.
No i co ? Został ostatni tydzień wakacji, trzeba korzystać ! Trzymajcie się ;*










kimono, torebka - F&F
spodnie - nn
buty - Auchan
pierścionek - C&A
kolczyki - Rossman

INSTAGRAM

No i na sam koniec mam dla Was mały bonusik. Jest to wynik mojego głodu, przepraszam :)






10 komentarzy:

  1. nie jest źle, nie narzekaj :D bardziej niz odrosty i wlosy rzucily mi sie skarpetki c;

    OdpowiedzUsuń
  2. hej masz genialny blog! <3 będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości! :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/black-gold-white.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/rose.html
    aż dwie nowe notki ;) zapraszam serdecznie na mój blog! każdy komentarz i obserwacja są odwzajemniane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ! :)
    Ostatni bonus świetny ! :D haha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych odrostów to prawie nie widać, są, ale nie rzucają się w oczy ;p. No, ale te włoski to masz cudowne, mega gęste <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Jakie masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, chciałabym mieć tyyle włosów co Ty ; ) A kimono wcale nie przypomina szlafroczka, więc nie narzekaj ;p

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jest to kimonko, doskonale Cię rozumiem, bo sama uwielbiam takie oversizowe wdzianka nosić :)
    Teraz pogoda akurat sprzyja, więc trzeba korzystać hehe :)
    Kochana, fantastyczny kolor szminki, mega zmysłowy i kobiecy :)
    A fota na gimba jest mistrzowska hehehe wygrała zawody hehe :P
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy są cudne :) i kimono - zazdroszczę! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger