14:15

Hi school !

Witam w nowym roku szkolnym ! Czuć już zimny wiaterek, choć jeszcze słońce czasami choć trochę nas rozpieszcza. Póki mam to szczęście, że jest ciepło, a w szkole jeszcze nie szaleją, to postanowiłam coś dodać. Jest to typowa stylizacja z serii "Back to school", ponieważ tak byłam ubrana 2 września. Jedyna zmiana to naszyjnik, który spontanicznie założyłam przed wyjściem na zdjęcia, aby trochę rozjaśnić ten szary set. Już powoli szykują się jesienne stroje i jesienne zdjęcia, których szczerze nie mogę się doczekać, bo to moja ulubiona pora roku na fotografiach. No i tyle :) Miłego weekendu !

Ps. To jest setny post :*







bluzka, narzutka, spodnie - nn / miejscowe sklepy
naszyjnik - Auchan
buty - Deichman
torebka - CCC
pasek - sh

29 komentarzy:

  1. świetny ciemny post :) też nie mogę się doczekać jesiennych zdjęć! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak patrze na te włoay to zazdrość, boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja bym dała, żeby jeszcze chodzić do liceum! :3 Też nie mogę się doczekać zdjęć wśród spadających liści. :) Te Twoje już są troszkę jesienne. Takie drzewka mają parę listków pomarańczowych. I gratuluję setnego posta. Widać, ze konsekwentnie piszesz. Lubię to zaglądać, głównie z sympatii do Ciebie, bo wyglądasz zawsze na taką fajną dziewczynę i tak piszesz na luzie. Dobra, rozpisałam się znów. :P Lecę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak jestem ciekawa... jesteś modelką ? Jak nie to koniecznie musisz to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana, nie jestem :* Chociaż mam te 182cm wzrostu to musiałabym sporo schudnąć i wyrzec się mojego niezdrowego trybu życia. Jakieś 4 lata temu bym się nadawała, ale byłam za chuda jak dla mnie :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. I love the jacket and the necklace colour really pops :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się twoja narzutka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz!
    narzutka i torba - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! You are so pretty and love your style! Follow you now :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Aleksandrą ;) powinnaś spróbować swoich sił w modelingu (mimo wszystko ;)) jestem fotografem i z doświadczenia wiem, że próbować warto ;) (wiele modelek, z którymi współpracowałam..kilka lat temu, też nie do końca były pewne czy im się uda i czy "się nadają" ;) a teraz świetnie sobie radzą w "świecie modelingu" ;)) ps. świetny zestaw :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisze złośliwie - dobrze, że nie założyłaś naszyjnika do szkoły : D
    Nie mniej jednak całość mi się bardzo podoba. Stylizacja jest taka na luzie i z pozoru zwyczajna, ale jednak ma coś, co przyciąga uwagę.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem jesteś za ładna na modelkę :D Masz bardzo wyrazistą urodę (co rzadko się zdarza u blondynek) i wyjątkowo zgrabna sylwetkę (a nie patyki zamiast nóg ;)) Na dodatek wydajesz się być sympatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)Taka stylizacja napewno niebawem mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie cala stylizacja ale naszyjnik idealnie rozswietla stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki miejski casual :)
    Niby prosto jednak wciąż modnie i stylowo :)
    Ta narzutka i spodnie bardzo mi się podobają :)
    powodzenia w szkole :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ten look ! :) torebka i buty - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny naszyjnik <3 Cudownie jest i bardzo dziewczęco :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz :)! Wszystko do siebie pasuje idealnie.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger