10:34

Wishlist from Dresslink

Hej kochani. Dzisiaj mam dla was listę jak dla mnie jednych z lepszych ubrań oraz dodatków ze strony Dresslink. Postanowiłam podzielić wszystko na parę kategorii. Pod każdym zdjęciem znajdziecie linki do wybranych rzeczy. Wszystko nadaje się na sezon wiosna/lato więc mam nadzieję, ze znajdziecie coś dla siebie. Ja również zamówię coś z tej strony, a później stworzę stylizację, więc będziecie mieli okazję zobaczyć jak naprawdę wygląda dana rzecz. Nie przedłużając zapraszam do oglądania.

Na pierwszy rzut idą bluzki. Tutaj chciałam postawić na różnorodność. Moim faworytem tutaj jest koszula nr.6 nad której kupnem się zastanawiam. Koszulę nr. 1 zamawiałam jakiś czas temu ( co prawda z innej strony) i post z nią możecie zobaczyć TUTAJ.
1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK

Następnym, nieodłącznym elementem nadchodzącego lata są oczywiście sukienki i spódnice. Od tamtego roku znacznie częściej niż zwykle odkładałam jeansowe spodenki do szafy i sięgałam po różnego rodzaju zwiewne tkaniny. Moim faworytem są spódnice maxi. W takim wydaniu możecie mnie zobaczyć m.in TUTAJ
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK

Nie wyobrażam sobie życia bez jeansów, które swoją drogą są niewygodne, ale idzie się do nich przyzwyczaić. Moim faworytem w tym sezonie są zdecydowanie tzw "podarciuchy" czyli jeansy z dziurami. Nieważne czy są to rurki czy spodnie typu boyfriend, po prostu skradły moje serce. Taką stylizację również niebawem zobaczycie na blogu. 
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK

Narzutki i kimona to świetna sprawa. Gdy jest ciepło, ale nie za gorąco to taka narzutka robi całą stylizację. Kimono nosiłam bardzo często zeszłego lata i zastanawiam się czy nie nabyć kolejnego :)
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK

Nie obyłoby się oczywiście bez dodatków takich jak np. okulary przeciwsłoneczne bez których nie wyobrażam sobie lata. Jako, że dodatki potrafią obronić stylizację, to przedstawiam wam moje niezbędniki.
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK

Mam nadzieję, że taki przegląd wam się spodobał. Dajcie koniecznie znać, co o tym myślicie. Ja wróce za jakiś czas, ponieważ czeka mnie matura. Trzymajcie mocno kciuki !
Ps. Będzie mi bardzo miło jak poklikacie w linki :*
Buziaczki


10 komentarzy:

  1. Kliki ode mnie! :)
    Nie słyszałam jeszcze o tej stronce. super rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki pokazałaś. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozula w ptaki, asymetrczna sukienka w pasiaki oraz wszystkie portki podarciuchy bym skradła i dumnie nosiła :) :)
    Świetne są :)

    Kochana w takim razie powodzenia życzę na maturze ! :) :) będzie dobrze :)

    poklikane :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe propozycje, dużo z tych rzeczy wybrałabym z chęcią dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :) rzeczy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje :) Ja właśnie dziś skończyłam maturę ;))
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice article, exactly what I needed.


    Feel free to visit my website: Kemp Quantum Vision System

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing your thoughts about losing fat. Regards

    Also visit my website - erase Herpes reviews

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam i mam nadzieję, że troszkę pomogłam :) Powodzenia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger