09:16

Spring

Czy to już wiosna? Jestem ciepłolubna a gdy widzę promienie słońca o poranku to już wiem, że dzień będzie udany. Zazwyczaj bluzy noszę tylko w domu, ale ta z dziesiejszego wpisu urzekła mnie przede wszystkim swoim kolorem. Zestaw nie jest skomplikowany, ale takie sprawdzają się na co dzień. Powoli staram się wprowadzać w swoje stylizacje więcej kolorów, bo w mojej szafie przeważają szarości (a trochę mnie to dołuje).






bluza - stradivarius
spodnie - h&m
buty - deichmann
torebka - gamiss.com
okulary - zaful

Więcej na:

SNAPCHAT : olashion


35 komentarzy:

  1. bluza z okularami, włosami, kolorem skóry i makijażem to idealne połączenie haha! <3 cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! She was looking awesome in there. lulus coupon

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza, moja przyjaciółka ma podobną i od razu się w niej zakochałam, gdy tylko zobaczyłam! Stylizacja na duuuuży plus!


    Karola, www.klosinska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary chce takie. śliczne. Torba worek też jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta bluza, kusiła mnie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post :) Świetnie piszesz!!

    Buziaki,

    zapraszam do mnie, kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne okulary i bluza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor bluzy, bardzo twarzowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie stylizacje ;) na luzie, idealne na wiosenne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twoimi włosami <3
    PS. Skąd kolczyki? Ostatnio na takie poluję :D
    Obserwuję z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Nie chcę skłamać ale chyba zestaw 3 sztuk tych kolczyków w różnej wielkości kupiłam w H&M. Jeżeli nie tam to pewnie było to C&A
      Buźka ;*

      Usuń
  11. te okulary to moje must-have! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kolor Twojej bluzy :) Ale mimo wszystko to jednak nie mój styl- Wolę sukienki :D

    Obserwuję :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja oraz piękne zdjęcia. Z chęcią polubię fp :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, klik - 14,04$, 8,01$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie, lubię takie zwyczajne, ale jednak nie do końca, stylizacje :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny look, piękne włosy.
    pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Od razu po lecie, wiosna jest moją ulubioną porą roku ;)
    Cudowne okularki!

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne masz włosy :) Super stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz, te okularki są cudowne <3
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ;) super okulary ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest przepiękna, urzekła mnie ;) Od dawna strasznie podobają mi się te okularki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, prosto i na luzie. Do tego kolory super!:)

    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary są świetne :) Już się na nie czaiłam, ale są zbyt duże jak na moją małą buzię :D
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również należę do grupy ciepłolubnych ;p świetną masz tę bluzę! Choć ja to zawsze podziwiam Twoje włosy <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Poluję ostatnio na taką bluzę! ;) Twoja jest świetna ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna robi nam psikusa... pojawia się i znika!
    Ja wciąż mam na wierzchu zimową kurtkę, chociaż chętnie założyłabym taki zestaw jak u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post, I very like your style, fantastic outfit :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger