07:32

Say yes

Uwielbiam zdjęcia tematyczne. Stylizacja, którą dzisiaj zobaczycie z pozoru jest dosyć codzienna, ale poprzez wyjątkowe tło powstał fajny klimat vintage. Co więcej - na busa trafiłam przypadkiem, bo początkowo zdjęcia miały być robione na czerwonej cegle. Dla mnie miejsce odgrywa bardzo dużą rolę w fotografii, bo wyobraźcie sobie identyczną stylizację gdzie w tle jest szary las. Już niedługo będę miała okazję poznawać nowe miejsca na kolejne outfity, więc mam nadzieję, że stworzę coś równie ciekawego. A wy co sądzicie o miejscówkach na foty?

Ostatni post został przyjęty bardzo dobrze, więc jestem ciekawa co myślicie o kompletnie innym klimacie. Koniecznie dajcie znać. Buziaki!


 Karol Kowalski photography ;*



 bluzka, okulary - sinsay
spodnie - hm




56 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! i bardzo spodobały mi się te okulary! dodają fajnego akcentu! Masz rację z tym tłem! do tej scenerii pasuje idealnie a w lesie podejrzewam straciła by swój urok! Coś w tym jest! Ps. piękne włosy. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to tło jest genialne! Stylizacja także w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Miejsce na zdjęcia jest niesamowicie ważne! Tobie udało się znaleźć świetne! Pozdrawiam 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow kochana, przepiękne, klimatyczne zdjęcia! :)
    Zauroczyłaś mnie swoimi okularami, chyba czas wybrać się na zakupy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się i tło też wygląda fajnie :) ja tam jednak kocham zdjęcia w lesie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo fajne zarówno modelka jak i tło tworzy cudowny klimat..
    Książki medyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz! :) i mega oryginalne okularki :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiazkimaleiduze.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia! Wyglądasz bosko :) Zakochałam się w tych okularach. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie luźne zestawy :) extra koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM. !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna retro stylizacja! Zakochałam się po uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne zdjęcia kochana! Świetny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny luzacki zestaw :) I ten autobus z tyłu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. To Twoja naj naj najlepsza stylizacja i najlepsze zdjęcia! Jestem totalnie oczarowana i żałuję, że fotek jest tak mało!

    OdpowiedzUsuń
  16. O łał! Bardzo podoba mi się klimat zdjęć! :)
    Rozgoszczę się tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw! Extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz;) Cudowna stylizacja <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czaderska bluzka z napisem - bardzo podobają mi się Twoje okulary słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka Ty jestes ladna ;-0 Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne spodnie! Fajnie się komponują z bluzką ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wykonane zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Podobają mi się okulary :)
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oo ale ci zazdroszcze, ze znalazłas tego busa..i to przypadkiem *,*
    Dla mnie tło do zdjęć tez jest bardzo wazne :) z chęcia zaibserwowałam cię i polubilam fp ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Fajna i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie ♥
    Obserwuję i będę zaglądać to częściej
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsza z najlepszych!!! A ten bus miazga!��

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi there mates, good paragraph and pleasant urging commented at
    this place, I am actually enjoying by these.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki boski zestaw!!!! :) :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten bus idealnie pasuje :) Zdecydowanie na tle lasu zdjęcia nie byłyby już tak efektowne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie miejscówka gra ważną rolę! Cały czas szukam czegoś nowego :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wrażenie takiej wyluzowanej studentki, bardzo mi się podobasz.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje włosy są dla mnie cudooowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, mega podoba się ta sesja. Wyglądasz cudownie. Pozdrawiam kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  34. klimacik vintage bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I was able to find good info from your blog posts.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgodzę się z Tobą, że tematyczne sesje są ekstra. Sama w kilku brałam udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fascynujący i przemiły blog!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger