14:52

Moje pomysły na jesienne stylizacje

Myślę, że wiele osób zgodzi się ze mną, że jesień najlepsza pora roku na stworzenie świetnych stylizacji. Piękne kolory, warstwy, struktury i miliony kombinacji. Dla osób, które nie mają czasu bądź nie przepadają za chodzeniem godzinami po galerii stworzyłam kilka jesiennych stylizacji razem ze sklepem internetowym Peek&Cloppenburg. Dajcie koniecznie jak wam się podobają moje zestawy oraz w czym wy najbardziej lubicie chodzić jesienią. Na początek klasycznie...


Jak dla mnie idealny zestaw na co dzień. Prosto ale i stylowo!

Kolejny zestaw to połączenie zwierzęcego trendu z lata wraz z elementami stworzonymi już na jesień.


Ostatni już zestaw widzę w połączeniu z czarnymi, kryjącymi rajstopami. Co wy na to?

A na sam koniec zebrałam odrębne elementy stylizacji, które można świetnie połączyć z typowymi "basicami".


Który z zestawów najbardziej przypadł wam do gustu? Co najbardziej lubicie nosić jesienią? Czekam na wasze komentarze ;*

12 komentarzy:

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger