09:32

Shirt from Zaful

Powoli szykowałam szafę na jesień a tutaj zaskoczyło nas lato! Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Jak dla mnie słońca nigdy za wiele. Co do stylizacji - ciężko nie zauważyć ostatnio panującą modę na bluzki typu " hiszpanka" z odkrytymi ramionami. Muszę przyznać, że takie bluzeczki wyglądają bardzo dziewczęco i delikatnie. Aktualnie w mojej szafie ciężko o coś związanego z falbankami, kwiatkami lub pastelami. Już od dosyć dawna kocham czerń, biel oraz szarość ( nie zawsze jestem z tego zadowolona ). Dlatego dzisiaj mam na sobie koszulę, która jest połączeniem tego trendu oraz mojego stylu i miłości do czerni. Całość dopełniają okulary o niebieskich szkłach, które uwielbiam. Niedługo będziecie mogli zobaczyć identyczne tylko w odcieniach rose gold.

Ps. Ostatnio często myślę o czymś nowym na blogu. Tworząc go nie miałam konkretnego zamysłu i wstawiałam (oprócz stylizacji) inspiracje oraz posty kosmetyczne. Wiem, że niedługo ciężko będzie znaleźć czas na zdjęcia w plenerze stąd moje pytanie - co myślicie o postach typu: projekt denko, ulubieńcy miesiąca, recenzje książek itp. ?








koszula - ZAFUL
sppodenki - H&M
buty - CCC
okulary - ZAFUL

Więcej na :

SNAPCHAT : olashion

15 komentarzy:

  1. juz teskno za latem <3
    a zestaw calkiem spoczko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty jesteś śliczna! :) Trzecie zdjęcie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!mam tą bluzkę:) okulary też fajne :) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jakie mega włosy !
    ślicznie wyglądasz ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą bluzkę- jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaja mi sie okulary i spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka ja poszukuje tego typu bluzek tylko w wersji już bardziej jesiennej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki najlepsze. ♥
    Osobiście nie lubię pomysłów typu: ulubieńcy miesiąca, denko itp, ale jeśli przygotujesz w ciekawy sposób..czemu nie :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba następna okazja, żeby założyć taką bluzkę dopiero za rok, niestety :( Fajnie, że Twoja wersja tej bluzeczki ma ramiączka. Ja w takiej wersji zawsze lepiej się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wakacyjny wpis . Bardzo ładnie wyglądasz ;) fajna stylizacja , dobrze wykonane zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger