09:04

Maybe never

Witam wszystkich w październiku ! Mimo jesieni pogoda jeszcze sprzyja więc dzisiaj przychodzę z zestawem, który mam nadzieję wpisze się w nadchodzący rok akademicki. Moja pierwsza bomberka urzekła mnie przede wszystkim naszywkami, które od jakiegoś czasu królują na wszystkich częściach garderoby. T-shirt z napisem " Me ? Sarcastic ? Never." pasuje do mnie idalenie, bo często łapię się na tym, że jestem sarkastyczna :P.

Jakie jest wasze " must have" na jesień ? Ja poluję m.in na fajny golf i botki.
Miłego roku akademickiego dla wszystkich studentów !







bomberka - gamiss.com ( TUTAJ/HERE)
t-shirt - gamiss.com ( TUTAJ/HERE)
spodnie - sinsay
buty - deichmann
okulary - zaful ( TUTAJ/HERE)
torebka - ccc

Więcej na :

SNAPCHAT : olashion

18 komentarzy:

  1. Genialny bomber!
    Planuje zakup podobnego *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie must have na jesień to duży szal i aksamitna sukienka :) świetnie wyglądasz :) Ja już mam dwa bombery :) W tym roku mnie totalnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sliczne masz wlosy :) podoba m isie Twoj zestaw ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomberka jest mega! Uwielbiam Twój styl :) Jakim obiektywem robisz zdjęcia? Są przepiękne :*
    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* obiektyw to Canon EF 50 mm f/1.8 II

      Usuń
  5. haha koszulka jest genialna no i okulary!:) bardzo fajny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look, bomberka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka! polowałam na nią, jednak szybko się wyprzedawała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo woow! wyglądasz mega w tych okularach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna stylizacja i śliczna Ty ! Z miłą chęcią dodaję do obserwujących :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddawaj bomberkę, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączyłam do obserwatorów! Fajne masz te stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger