09:55

Yellow

W ostatnim poście ze stylizacją pisałam, że szukam żółtego sweterka i z pomocą przyszedł mi sklep "moodo". Całą stylizację miałam w głowie już dłuższy czas, ale wiedziałam, że idealnym uzupełnieniem będzie bardzo modna w tym sezonie czapka typu bosmanka. Przeszukałam kilka sklepów i w końcu znalazłam ! Sądze, że dodaje ona dziewczęcości i bardzo podoba mi się efekt końcowy. Dajcie znać co sądzicie :)













sweter - moodo
płaszczyk - F&F
buty - deichmann
torebka - C&A
czapka - H&M

22 komentarze:

  1. Genialna stylizacja, wszystko do siebie pasuje.
    Zdjęcia mega bardzo dobrze pozujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jesienne połączenie :) te czapki to teraz hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, mam bardzo podobny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter ma śliczny odcień <3 Cała stylizacja niczym z francuskich ulic :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. WrocLOVE <3
    przepiękny sweterek, super wygląda- a ja swojego wymarzonego miodka nadal nie znalazlam :(
    ladnie masz pomalowane oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie najładniejsze focie ever <3
    cudo! i look tez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie! ten żółty sweterek jest przepiękny i bardzo ci pasuje. Super że dodałaś do stylizacji bosmankę <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żółty jest obłędny !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, kolor swetra jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko wyglądasz w tych kolorkach :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten kolor ♥ A do tego masz prześliczny makijaż. ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super! zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie dawno krzywilabym sie na taki kolor a aktualnie jestem w nim tak zakochana ze az marze o swetrze w tym kolorze <3
    Dodaje idealnego klimatu stylizacji przepieknie wygladasz! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so beautiful in this outfit! Love it
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger