07:37

Jealous

Bosmankę, którą miałam w ostanim wpisie bardzo polubiłam i uważam, że dodaje świetnego charakteru nawet tak prostej stylizacji jak dziś. Taki szaro-czarny strój możecie zobaczyć u mnie bardzo często gdy tylko robi się zimno. Strasznie przytłacza mnie taka pogoda i nie mam wtedy ochoty na jakieś szalone kolory. Już nie mogę się doczekać wiosny! Dajcie znać w komentarzach jaka jest wasza ulubiona pora roku :)






bluzka, spodnie - moodo
buty - deichmann
szalik - zaful ( KLIK)
torebka - sinsay
czapka - H&M

35 komentarzy:

  1. ta czapka to totalny hit, mega mi sie podoba <333


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda to niewzykle ! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Uwielbiam czarny kolor :) najlepsza pora roku to lato jak dla mnie, wtedy chce mi się stroić i przebierać w kolorach ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosmanki są świetne, a tobie bardzo w niej do twarzy! :) Stylizacja prosta - idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wszystko współgra ♥️ Czapka -sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka dodaje charakteru stylizacji, bardzo fajna. Makijaż oka także niczego sobie!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż, ja boję się tak żywych kolorów. U Ciebie w połączeniu ze stylizacją dodaje mega pazura. Śliczne masz włosy zazdroszczę. I jak rzadko odwiedzam blogi modowe Twój post naprawdę mnie zaintrygował.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko! makijaż pasujący do tła mega mi sie podoba - nie wiem czy to celowe czy przypadek ale wyszło wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tylko Ty nie możesz doczekać się wiosny, chociaż gdyby ta jesień byla taka cieplutka, jak było dzisiaj, to nawet jestem w stanie ją zaakceptować :P hehe
    super wyglądasz kochana i świetny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja, bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, do tego idealny makijaż. ♥
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana! cudownie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wyglądasz obłędnie !! Ta czapka to totalny HIIIT ! Ciekawe jak ja bym w takiej wyglądała , bo kilka razy się przymierzałam do kupna, ale nie jesem przyzwyczajona do noszenia czapek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam jesień jak jest taka piękna, ale w tym roku była okropna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ni mogę doczekać się wiosny. Ta jesień już mnie dołuje, a to dopiero początek.. Świetny look i make up!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne, no naprawdę brawo :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Mam taka sama czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. super look! torebka i czapka bardzo mi się podobają :) zdecydowanie kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz. Makijaż jest bardzo ładny ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja świetna, ale makijaż oczu - sztos! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Love so so much this outfit!! Specially the coat!!
    Regards.
    MiiKey MiiSport C Blue Wireless

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż, mega pasuje pod sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny outfit !
    Ale moje serce skradł ten szal i on jest moim faworytem w tym poście jak nie w całej zimie <3

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. It is not my first time to go to see this web page, i am browsing this website dailly and obtain pleasant data from here all the time.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę... czemu jak tak dobrze nie wyglądam w czapce? :-)
    Look świetny!

    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę... czemu jak tak dobrze nie wyglądam w czapce? :-)
    Look świetny!

    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello colleagues, its enormous article regarding educationand entirely
    defined, keep it up all the time.

    OdpowiedzUsuń
  29. Usually I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to take a look at
    and do so! Your writing taste has been amazed me.
    Thank you, quite great article.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja super, ale jaki makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WORLD OF ALEKS , Blogger